2015. március 7., szombat

Félek rólam van szó



 Reggel kelletlenül nyitottam ki a szemem, minden egyes pislogás fájdalmas volt, mintha egy tonnás súly nehezedne rájuk .Lassan felültem az ágyban, majd kinéztem az ablakon. Az eső ugyan úgy szakadt ahogy tegnap este. Tegnap este… Hogy kerültem az ágyamba? Arra még emlékszem, hogy Belláék kapuja előtt voltam, de mi történt az után,nem tudom .
Hallottam, hogy nyílik az ajtóm, a fejem egyből odakaptam. Nick jött be.
- Jó reggelt. Hogy aludtál? - kérdezte majd leült mellém.
- Elég rosszul.Nem emlékszem még arra sem, hogy kerültem haza.
-Mert nem voltál magadnál.Castiel hozott haza, elájultál.
-Micsoda? Nem emlékszem semmire. Vagyis arra, hogy mi volt előtte igen de utána…
-Nem akartam tudni Castieltől se, és tőled sem akarom tudni, hogy mi történt. Tudom, hogy veszekedtetek, és ha tudnám a részleteket félek Castiel nem élné túl a mai napot.
- Nem akarom, hogy bántsd Nick. Kérlek. Igazad van ne beszéljünk róla inkább.
- Félek, hogy rosszul fognak elsülni a dolgok Reina. Nagyon rossz előérzetem van. Nem akarom, hogy még egyszer ilyen összetörten lássalak.De Castielt se akarom bántani, de ha továbbra is ilyen lesz a kapcsolatotok, nem ígérhetek semmit. - mondta majd átölelt. - Szeretlek, nekem te vagy a legfontosabb.
- Nekem is te. - fúrtam bele fejem a vállába, majd szorosan megöleltem.
-Fél nyolc van. Elfogadunk késni. - váltott témát Nick
-Micsoda?
Gyorsan kimásztam az ágyból és elkezdtem öltözködni. Mikor vettem le a hálóingem Nick megszólalt.
-Reina Clair. Mi a franc van a combodon? -mondta mérgesen.
-Ja ez?-mutattam a tetkóra- Ez csak egy tetoválás.
-Azt látom. De mért nem mondtad, mégis mióta van ott?
-Tegnap óta. Mért kellett volna szólnom? Én testem azt csinálok vele amit akarok.
-Én meg a bátyád vagyok.Nem is az zavar, hogy az ott van,hanem, hogy nem mondtad el.
-Este elakartam, csak közbejöttek a dolgok.
-Akkor is mérges vagyok. Tudnom kellett volna róla.
- Legközelebb szólok, ígérem .De megyek készülődni.
Gyorsan elkészültem és indultunk is a suliba. Szerencsére az eső is elállt.Castiel háza előtt jártunk amikor , Bella lépett ki az ajtón.Bella egyből hozzám szaladt és megölelt, után Nicknek adott két puszit. Szegény Nick teljesen elpirult.
- Csajszi tegnap este…
- Ne folytasd Bella. Nickel megbeszéltük, hogy nem beszélünk a tegnap estéről. - vágtam Bella szavába.
- Hát jó.- felelte lehajtott fejjel.
- Beszéljünk inkább, arról ami Reina lábán van. - váltott témat Nick
- Miért? Mi van ott? - kíváncsiskodott Bella.
-Az, hogy a húgicám tegnap, tetoválást csináltatott.
-Tényleg? Jujj mutasd! Hová? Nem is mondtad tegnap! -lelkesedet fel Bella.
-Ahhoz, hogy megmutassam le kellene vennem a nadrágot. Úgyhogy nem fogod most látni.
-Na majd ha ma lesz tesid, belopózok és meglesem. - nevetett fel Bella.
- Abba benne vagyok. Figyelj Bella. Délután felhívom Leight ,találkozni akarok vele, nem jönnél el velem? Parázok egy kicsit.
- Persze, hogy veled megyek.Nem kell parázni, nem lesz semmi gond. - mosolygott rám biztatóan.
A suliba érve, Nick és Bella leszakadt tőlem, a büfébe vették az irányt. A folyosón mentem a terem felé,amikor megláttam Castielt a szekrényének dőlve.
A földet bámulta.Vajon mire gondolhat? Láttam Castielen, hogy valami nyomasztja.Nagyon haragudtam rá a tegnap este miatt.Hogy volt képes így beszélni velem? De a szívemnek nem tudtam parancsolni, meg kell még egyszer próbálnom beszélni vele. Tudom, hogy hülyeséget fogok most tenni a tegnapi után…
-Mi a gond Cas? -megálltam és ránéztem - Szerintem beszélnünk kellene. Nem tudok tovább így élni, hogy nem tudom mi bajod van velem?
-Nincs semmi mi lenne?Már megint hülyeségeket kérdezel.Mért akarsz mindig tudni mindenről? Nem tudsz csak egyszer csendben maradni? - förmedt rám.
 -Nem akarok mindig tudni mindent. Csak fontos vagy nekem, és nem szeretem mikor ilyen vagy.Azt pedig utálom amikor ilyen hangnembe beszélsz velem. Nem vagyok a kutyád, hogy így beszélj velem.-kiabáltam rá. Majd megmarkoltam az ingjét. -Mit képzelsz magadról?
-Nem képzelek semmit magamról, csak hagyj végre békén. Ne érdekeljen mi van velem.Foglalkozz a barátoddal, ne velem.- ordította idegesen.
-Tudod mit, menj a picsába.A tegnapiak után még csak rád se kellene néznem.De én hülye, próbálom veled normálisan megbeszélni a dolgokat, de te csak kiabálni tudsz velem.MIÉRT? -kiáltottam én is rá.
Akik a folyosón voltak mind minket néztek.Fogtam magam és a mosdó felé vettem az irányt. Nem akartam,hogy lássa mindjárt elsírom magam.
Bementem a mosdóba ,megálltam a tükör előtt. Nem bírtam ismét a könnyeimet visszatartani. Megengedtem a vizet,és megmostam az arcom.
-Miért csinálod ezt Castiel ? -kérdeztem hangosan magamtól. Ekkor valaki tapsolt a hátam mögött. Felemeltem a fejem,belenéztem a tükörbe ,Amber állt a hátam mögött.
-Úgy látom, Castiel végre rájött, hogy te csak egy pióca vagy.-mondta gúnyosan
-Húzz el Amber. Nem vagyok kíváncsi rád.
-Hallottam a folyosón az előbbi kis vitátokat.Nagyon élveztem a jelenetet . Majdnem elsírtad magad.-mondta gúnyos nevetéssel.
Megmarkoltam a mosdó kagylót,belenéztem a tükörbe pont rá.
-Nem mondom még egyszer. Húzz el.
-Ott vagyok ahol akarok. De tudod Kicsi Reina, Castiel ilyen.Mikor kellőképpen megun valakit ilyen stílusban rázza le.Úgy látszik te is csak egy kis időtöltés voltál a számára. Ő nem az akinek gondolod. Sose fog úgy ugrálni ahogy te szeretnéd. Ne játszd nekem, hogy csak a barátja vagy. Engem nem tudsz átverni. Látom rajtad, hogy bejön neked. De ő sose lesz a tied,egészben biztos nem.A testét megszerezheted,de a szíve sose lesz a tied. Ő nem tud szeretni, csak szórakozik minden lánnyal. Neki ez az élet. Te pedig kevés vagy ahhoz , hogy ezt megváltoztasd.
Szavai sértettek nagyon is.Volt benne igazság.Megfordultam és ránéztem.
-Inkább lennék egy lány a sok közül,mint olyan legyek mint te, akihez egy ujjal sem érne hozzá Castiel, mert undorodik tőle. Kellemetlen lehet neked , hogy utál. És ennél már csak egy rosszabb van, ha még csak nem is utál, hanem keresztülnéz rajtad.
-Hogy merészelsz ilyet mondani? -kérdezte felháborodva és elém állt.
-Az igazat mondom én is, ahogy te az előbb. -fogtam a táskám kikerültem, és indultam német órára. Remek még Castiel mellett is kell üljek.




 .                                                                   Lysander



Rosával bent ültünk a teremben beszélgettünk, amikor Dajan és Dake jött be a terembe. Valami balhéról beszéltek a folyosón. Rosával egymásra néztünk nem tudtuk miről van szó.
-Hé fiúk mi történt? Milyen balhé volt?-szóltam oda nekik.
-Csoda, hogy ti nem hallottátok,pedig elég hangosan kiabált Reina. -felelt Dajan
-Reina? Miért? -állt fel Rosa
-Igen. Castiellel rendeztek egy kis műsort a folyosón.-válaszolt Dake.-Valamin nagyon összeveszett a páros .
Mi a fenét csináltál megint Castiel?Csak nem az amire gondolok? Csak nem behálóztad szegény lányt és dobtad? Mert akkor itt nagy háború lesz.
-Lys én megkeresem Reinat.- mondta nekem Rosa aggódva, de elindulni nem tudott mert megérkezett a tanár.kérdően nézett rám én csak mutattam neki, hogy üljön le.Pár pillanat múlva megérkezett Castiel is.A tanár nem mondott neki semmit csak intet,hogy üljön le.Miközben jött a pad felé ránéztem ,de a padlót bámulta nem nézett rám. Leült a helyére és csak maga elé bámult. Mi történik itt amit nem veszek észre? Pár perc múlva kopogtak, Reina jött be Amberrel a nyomába. Láttam az arcán, hogy sírt. Amber pedig dúlt fúlt a méregtől. Ránéztem Castielre, de még mindig maga elé nézett csak.
-Elnézését a késésért. -szólalt meg Reina elcsukló hangon
-Hol voltak kisasszonyok?Az óra már elkezdődött. -kérdezte a tanár szigorúan.
-Amber nem érezte jól magát. Igaz Amber? -nézett Reina Amberre aki, gyűlölködve csak bólintott.Biztos nem az történt amit mondtak. Gyanítom köze van Castielhez.
-Jobban van már Amber?-kérdezte a tanár
-Ja, jobban.
-Akkor üljenek le.Legközelebb ne forduljon elő ilyen.
A két lány egymásra nézett ,szinte megölték a másikat a tekintetükkel. Reina leült Castiel mellé, de még csak egymásra sem néztek. Mind a kettő csak bámult maga elé. Nem figyeltek a tanárrá,nem jegyzeteltek, csak bámultak maguk elé.
Rosanak is feltűnt a dolog.
-Ha Castiel bármivel is megbántotta Reinat, akkor megölöm.-súgta oda nekem.
-Nem tudom mi történik már napok óta köztük .De majd szünetben megkérdezzük őket.-zártam le a beszélgetést,nem akartam, hogy minket is szét ültessenek. Nagyon tetszik nekem Rosa, jól érzem magam vele. Neki még nem mertem bevallani.Nem tudom ő miként tekint rám.
Kicsengő végeztével Castiel kirohant a teremből. Reina ugyan úgy ült ott ahogy órán.
-Én beszélek Reinával,te menj Castiel után. -mondta Rosa, bólintottam és elindultam ki a teremből. Tudtam, hol találom Castielt, ha valami gondja van mindig a tetőre megy.Felmentem én is. Ott ült az egyik fal tövében, cigizett. Odamentem leültem mellé.
Nem szóltam semmit.Vártam.
-Elcsesztem megint haver.-mondta keservesen
-Cas mi az amiről nem tudok?
-Sok mindenről.
-Akkor elmondanád, hogy megértsem,mi folyik körülöttem?
- Azért változtam meg pár napja, mert elakartam felejteni Reinat.Kiakartam űzni a gondolataimból, de nem megy.Ráadásul Rosa olyanokat mondott nekem, ami még jobban elbizonytalanított.Azt,hogy Reina érzett irántam valamit. Tetszik,nagyon is tetszik. De már megint nem tudtam uralkodni magamon. Megint elő jött a bunkó énem.Nem tudtam befogni a szám.
-Akkor nem arról van szó, hogy csak játszol vele?
-Nem. Kell nekem Reina, jobban mint a levegő. Már az első nap megfogott az arca, a mosolya, a tenger kék szeme.Először tényleg csak az ágyamba akartam vinni.Utána megismertem. De ő Leigh barátnője. Rám pedig csak barátként tekintett, azt hittem.
- Soha nem gondoltam volna, hogy te így érzel iránta. De az utóbbi pár napban, nagyon megbántottad a viselkedéseddel.Beszélned kell vele Castiel, ez így nem mehet tovább. Nem tudom milyen a kapcsolatuk Leigh-al, de ha már nem érez irántad semmit, hagyd békén. El kell engedned.
-Én is tudom.Nagyon igyekszem, én próbálok nem gondolni rá, de nem megy. Nem megy, bárhogy is küzdök ellene.Azt akarom, hogy mellettem legyen. Nem tehetek róla.Nem tudom elviselni, hogy mással van.Szinte észrevétlenül lopta be magát a szívembe.Olyan régóta nem szerettem senkit.Serena óta egy lányt sem szerettem. És most jön ő, aki egy mosolyával levesz a lábamról,de nem lehet az enyém.
-Haver ebbe jól belekeveredtél. Ha fontos neked Reina, akkor hagyod, hogy boldog legyen. De ezt ne tedd vele amit most. Teljesen összetört. Beszélj vele kérlek.
-Tudom,hogy azt kellene.De mit mondjak neki? Mostanában nagyon sokat bántottam, nem tudok vele normálisan beszélni.
-Az majd jön magától. Gyere. -Felálltam és felhúztam őt is.
-Lys...
-Nem most jössz és beszélsz vele.
Megfogtam a karját és elrángattam a teremig.


                                                                   Reina



Miután Castiel kiviharzott a teremből, Rosa és Kim jött oda hozzám. Elmeséltem nekik mindent, ami a folyosón történet,és azt ami Amberrel volt.
- Reina, Amber hazudik ezt te is tudod. Ez volt a célja,hogy felhúzzon és sikerült is neki.- nézett megértően rám Kim. - De most megyek ha nem haragszol? Tyler hív. Később megbeszéljük. Jó?
- Persze menj csak. - lepattant a padról és leült Tyler mellé.
- Ne hagyd, hogy Amber befolyásoljon. Ne hidd el egy szavát se. Te többet érsz nála. - mondta Rosa
-Tudom, de volt benne igazság.Rosa,tegnap nem tudtunk beszélni, de most elmondom. Én szeretem Castielt, nem barátságból, hanem szerelemből. Nagyon fáj, hogy így viselkedik velem. Én nem tettem semmit ellene, hisz azt sem tudja mit érzek.Ahogy látom a mostani énjét, elbizonytalanított Amber mondókája. Igaza volt, Castiel biztos csak megunta, hogy én nem úgy ugrálok ahogy ő fütyül.És inkább tovább állt, még a barátságunk sem érdekli. -egy kicsit összetörtem ettől a gondolattól. Nem ismerhettem ennyire félre. Ránéztem Rosára, bámult maga elé, úgy éreztem titkol valamit.
-Tudom, hogy ez nem vigasztal, de beszélned kellene vele.Vagy mondj el neki mindent, vagy szakíts meg minden kapcsolatot vele. Ez a barátság dolog nem jó Reina ,attól csak szenvednél. -mondta miközben megsimogatta a karom. Abban a pillanatban Lysander lépett be az ajtón, Castielt ráncigálta maga után.
-Sziasztok- köszönt oda nekünk. -Srácok figyeljetek ide egy kicsit. Mindenki vendégem a büfében egy üdítőre MOST.- hangsúlyozta ki az utolsó szót.
Rajtam és Rosán kívül, még Kim,Stephan és Tyler volt a terembe. Összenéztek a többiek és kiindultak.
Néztem Rosára, hogy itt ne merjen hagyni, de csak vigyorgott és kiment ő is.Lys lökött egyet Castielen és kiment.
Castiel leült mellém.Néztük egymást egy darabig, végül ő szólalt meg.
- Annyira sajnálom...nem akartam megint goromba lenni veled,de....
-Mi de Castiel? Napok óta ezt csinálod velem ,minden ok nélkül bántasz. Miért?
-Nem tudom elmondani.
- Megkérhetlek valamire?
-Mire? - nézett a szemembe
- Ha majd legközelebb megint úgy döntesz, hogy keresztülnézel rajtam, volnál szíves előre figyelmeztetni?! Mert így kibaszott szar érzés, hogy nem tudom miért csinálod ezt velem.
-Tudom, hogy el kellene mondanom neked az okát de nem megy.Most még biztos nem...sajnálom.
-Talán gyűlölnöm kellene... Dühösnek kellene rád lennem, mégsem vagyok az.Nem tudom mi az amit titkolsz, de félek, hogy rólam van szó. Igaz?
Amint válaszolni akart az osztály csődült be a terembe,az osztályfőnökkel.  Castiel rám nézett,közelebb hajolt hozzám.
- Igen. Rólad…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése